Monday 1 April 2013

Hanya tuhan yang tahu.

Assalamualaikum , Bismillah..

Allahu, Allahu, allahuu..
Sangat bersyukur, sebab saya dapat lupakan fb buat masa 2,3 hari ni.. maybe imma facebook addicts kot.. idk, cuz there would be.. 'aahh! x bestnyaa' bila tak tengok2 timeline fb tu even for 1 day~  haa,, kalau org tu pernah rasa gitu, sah dia one of makhluk yg addict to fb ..

saya dah 2 or 3 hari tak bukak fb sangat2 lah happy dan 'gila la,!' yang masa itu BANYAK  sebenarnya .. baru lah terasa , oh my gucci! ni lah emas yang aku buat tak endah selama ni even this year im taking SPM! saboo je lah.

and then, i thought lah, I should tinggalkan my blog buat seketika. seketika. sedih hanya Dia yang tahu. haa itulah dia, Allah je yang tahu perasaan sedih ni. *ok terlari pulak.

 hmm. suchha lovely blog perasan pulak, ngee, sangat2 saya sayang. anda tak sayang takpe, biar saya sorang sayang pun dah cukup. rasa sayang tu buat saya rasa nk update , update n update..even sekarang , banyak benda2 ilmiah yang saya terbaca, apa yang saya lalui, pasal addmath saya macam mana, tentang tuition saya (campur tmpt duduk lelaki and perempuan) rasa naaaaakkk sangat share (atau berceloteh ya) everyday.

but , fokus itu jadi kacau sikit bila saya duduk depan laptop, u know, syaitan segala syaitan al rajiim semua tu akan hasut kita sikit2.. haihh terpesong jugak iman ni dok dengar lagu lah, layan fb lah.. and many more ! lama2 nak update ke mana, nak study ke mana, nak tolong umi di rumah ke mana, dan masa terbuang begitu sahaja ya?

itu lah yang saya sesali TIKA INI. sbb spm 7 bulan lagi. tak pe, kita terus maju kehadapan, jatuh tergolek tu biasalah kan. bangkit ! positive, be tough.

ok sampai di sini saja, mungkin saya akan 'sunyi' buat beberapa bulan sebab sekarang ni dah mula BUSY (acewwah) dengan kelas tambahan, tusyen, apa lagi? homework, revision silibus form 4 lagi.. haa, banyak tuu. so I need to FOCUS on my study. sebab i nak fly nanti macam mana kalau tak belajar melecun cun cun kan.. . kihkihkih ^^

IN SHA ALLAH kita ketemu lagi. hidup mati saya tak tahu. Hanya Allah sebaik baik perancang.

do pray for my best on my study ^.^v , BarakaAllahu fii kum bagi yang mendoakan. hanya Allah mampu membalas jasa awak awak semua :)


*will miss you . muahh (cehh sapa je lahh yang ada kat sini :p)

Maafkan salah silap saya dari hujung rambut ke hujung bulu mata, saaampai ke hujung ibu jari kaki ya sepanjang penulisan takut terkasar bahasa.

Jazakallah..
Wassalamualaikum warahmatullaahi wabarakaatuh.











No comments: